God morgon.

God morgon gott folk! Nu är det dags för mig att dra mig till Nässjö igen. Ny vecka, nya tag! That´s nice! Jag måste bara säga det att jag har fått upp ögonen för Erik Hassle, bra kille det där! Bra musik! :D Ni får ha en super bra vecka och kommer nog slänga in ett inlägg senare i veckan! :]

puss och kram
#1 - emilia

missa inte tippset på min blogg! :)♥

#2 - Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej ville bara meddela till dig eftersom jag följer dig på bloglovin att nu är jag tillbaka efter en liten bloggpaus! Hoppas du haft en bra helg :) SÅ hoppas du börjar kika in min blogg igen hihi:D Kram :)

#3 - Amis

Fin blogg =)

#4 - Fiiia:D

Ella!! Linda och jag kmr och hälsar på dej i Näsjö någon helg så hoppas du inte planerar in ngt annat :O<333

#5 - claudia

Hmm jag vet inte riktigt, idag har jag ingen lust alls att göra något jag e för trött bara. Så jag tror jag ska ta och kolla på någon film sen ska jag bara ta det lugnt och kolla läget. Vad ska du själv göra idag då ?? :) KRAM C

#6 - Mathilda

Sv: Så lite så :)

#7 - Emma :)

Jätte fin blogg du har Ella! :D

ska börja läsa din blogg mera , de är värt det (y

#8 - ♥ Linneas Fotoblogg

sv: Nej okej hihi, det verkar gå dåligt för hultsfred i år, första festivalen som ställs in och sen en dålig marknad haha :d