29 april 2010- SOMMAR BILDER 09!

jag skickade just iväg ett tävlingsbidrag till skolans fototävling! bilden skulle vara vara oredigerad bild. Så fick inte öppna min mapp som heter "omgjorda bilder" denna gången. Så fick leta runt bland alla andra mappar. Dock lägger jag inte upp mitt tävlingsbidrag här på bloggen just nu. Men bjuder på lite andra bilder ifrån 2009! hoppas ni gillar dom! lämna gärna lite åsikter :]
"gräset är grönt"


"jag som blond med emmas söta marsvin/ sommar för mig är hästar"

#1 - Jessica Hill

Sv; TACK :D ! Fina bilder btw!

#2 - pictures by anna♥

kul att du gör de :) jag gillar din med!



ska vi följa varann i bloglovin?

#3 - issa

jättefina bilder, specielt den bilden med vattnet gillade jag :)

#4 - Jennifer

Sv. Samma här, är 15 ;) Gör du på valborg då?

#5 - Therése

det låter bra du :D det är bara bra med mig också!

#6 - -

Snälla kan du inte ha en frågestund ?

#7 - phää

sjukt fina bilder. :)

#8 - Anonym

sv; hihi okej :) jo det stod ella i mitt inlägg^^ jag undrar om du vill fixa min design på bloggen? ;P puss o kram! :)

#9 - johanna! :)

SV; hihi aha okej ;P, jo det e duitt namn som stod på inlägget^^ jag undrar om du vill designa min blogg lit`? :P puss o kjam!

#10 - sara

sv; vad duktig jag är :D då får jag hålla utkik och se vem som vinner ;)

#11 - sara

sv; hihi okej :) såbra. nej jag tänkte också på det, får väl se vad det går att göra åt saken. vilket tur att du inte tycker jag är dryg ;] haha du har absolut inget att ha dåligt samvete för :-D har ju sagt att du ska ta den tiden du behöver så får jag väntar helt enkelt :)

#12 - sara

jag tänkte såhär, jag har sparat headern du gjorde till mig på datorn sen gjorde jag vit bakgrund på den, och skre vitll @ ellinorsjoberg.blogg.se på den, så folk vet att du gjort det liksom. så kanske man kan ha vitt i inläggen nu också? :) men jag har inte lagt in något eftersom jag tänkte säga till dig först så du inte blir arg på mig :) jag tänkte mest så det inte blir för mycket för dig:$

#13 - Fanny

svar; vad skönt och höra att allt är bra med dig! här är det bra också :) ha en kanon kväll! :)

#14 - elina

jag håller på göra mig klar! dudå? :D kraqm

#15 - Jasmine^^

Tackiish Tackiish^^

Kramiish<3

:D

#16 - A.C

jodå min dg har varit bra. tagit dt lugnt o kollat på lite filmer fktiskt..dt e så dåligt väder här så man kan inte sitta ute o grilla precis.. kallt:(



tack dtsamma:D hittr på ngt spec på valborg lr?D:

#17 - Nati

Åh gud vilka mysiga bilder! Man längtar bara mer och mer nu när det närmar sig :*

#18 - E l l i s

fina bilder :)

#19 - Fru Evelina

Vilka härliga bilder!

#20 - jenny

åh vilka härliga bilder (-:

#21 - Amanda

Älskar bilden med solnedgången och vattnet! Helt undebar :)



Sv: tack ^^