Onsdag, haft prov idag!

( Dagens favo låt: INCU- You´re

tjena där !

har ni tänkt på en sak, de är ofta då jag skriver att jag har prov. Jag har för fasen prov och läxor varje dag. Och de suger hallonsaft om något ! o.O Men de är la sånt man får ta. Men man får jag aldrig andas, inte lustigt att man stressar runt som en höra. HAHA Jaa de är tur att vännerna lockar en till skolan ibland. Men de är inte alltid man har lust att gå upp på morgonen och åka till skolan. aja, jag har haft Hem Kunskaps prov idag. (allvarligt lyssna på detta. Jag brukar alltid få sitta dagar innan och plugga när jag ska ha prov. Annars får jag inte in något i huvudet. Men till hem kunskaps provet har jag inte orkar läsa något, inte ens öppnat boken, för är inte på humör för något just nu. Men när jag fick mitt prov skrev jag på allt. asså lyssna själva ! Jag kunde ALLT! Asså jag svara, sen om de är rätt eller inte, de vet jag inte! (a). Jag fattar ingenting. ) Får bara hoppas på att allt är rätt nu med ! x) Har matte prov imorgon. Så ska snart ner och räkna några tal. Sen har jag lite mer och göra!! SUCK ! -.-  Jag kommer dö innan jag ens tagit studenten! Känner att min blogg är rätt tråkig just nu, ursäkta. Men som jag sa innan, orkar inte göra något . Vill bara sova! Men ni överlever nog.


puss.

#1 - amanda

Hihih, jag har inte haft mitt första prov ännu. Och ändå går jag sista året på en av de tuffaste linjerna!

#2 - Rafiki

fin blogg

#3 - Alexandra

Vad söt du var :-)

Och bloggen är skitsnygg.

#4 - Petra

Fin blogg (:

#5 - Hanna

Sv; Man tackar och bockar ;D

Din blogg var ju helnajs!

#6 - adam

prov, hade också det..



http://adamlagerstrom.blogg.se

#7 - Anonym

grr på din hårfärg!:o

#8 - ★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Sv: Jaha okej vad kul, jag gillar min Canon kamera, den är helt okej! =D

Nej men varför tror lärarna att du skulle fuska i matte? :/



KRAM! =D

#9 - Anna Sidenbäck.

guuud så söt , btw fin blogg. :)