HAR NI HÖRT ?
Har ni hört låten innan, varför har ni inte sagt något... JAG ÄLSKAR DEN !




#1 - ★ SimonSvensson ☆★☆ [ZvenZon.blogg.se] ★

Sv: Haha ja men självklarT! =)

Jag är ju jätte snäll, så det är klart att jag köpte en ny kamera åt mamma, då jag hade råkat ta sönder hennes gamla! XD

Hur mår du idag? Känner du dig friskare? =D

#2 - malin

tack ella :* <3

#3 - nikolai

men du, 72 läsare är ju iaf några. har själv inte kommit upp i de talet. :P



Haft en bra dag?

#4 - eeeeeelsa !

alla lugna låtar är sorgliga , :O har jag fått för mig iaf ;p <3

#5 - amanda

härlig låt!

Aldrig hört förut!

#6 - nikolai

nää. hade ju inte en så bra dag alls. Ute i kallt väder, blåsigt och kanske 4 grader högst ute. Satt och frös i 2h 30min innan de var dags att fara till skolan igen.



Jag hade ju kunnat stanna hemmma och sova, och slippa få mina nya byxor skitig. :S