Måndag, ny vecka..igen!
Hejsan gott folk!

jag höll på att trilla av stolen när jag kom in på bloggen nyss. Igår fick jag nytt läsar rekord. Blev så sjukt glad över att så många va inne och läste om de jag skrev igår. Tusen tack kära vänner och söta barn. Det går inte att beskriva hur glad jag blev. Ni gjorde min dag. Jag hoppas att många har fattat de jag skrivit om och om mitt budskap.

Jag tänka såhär i går kväll innan jag gick och la mig, imorgon ska jag fasen "klä" upp mig lite. Men vet ni vad, de blev visst mjukisbyxorna istället. Det är så skönt. Känner mig nästan fri när jag har mjukisar på mig. MUMS ASSÅ! Hallå, jag ska till körskolan idag, på en teori läsning eller vad de nu va! (A) jag är as nervös! Asså jag är typ livrädd för att träffa människor. Känner inte igeom mig längre. Jag är värsta kycklingen! hahaha Så kommer hem rätt sent i alla fall. Men får hoppas på att ni klarar er utan mig.

ha en bra dag gott folk!

puss.


#1 - anna

alltid kul med besöksrekord :)

#2 - simone

sv: Tack så hemskt mycket :D Vad snäll du är :D

#3 - jessica

mjukis är bäst :D



och alltid kul med rekordbesök!!

#4 - uma

sv: precis! Dags att göra något!

så lite så, ha en bra dag :)

#5 - Samme <3

Mjukisdaa idag med, Dee e Najjs. Ja medd <33



Grattis Gumman (L)



När ska duu trafikskolan???



Kys <3

#6 - alexandra

grattis ! :)



jag tycker alla i heeela världen ska läsa detta

http://ellinorsjoberg.blogg.se/2009/november/vart-fan-ar-vi-pavag-egentligen.html?_tmp=38f9a12021870cca05bfa678758dc5012a152588

så rätt hon har alltså :)!!!



tänkte bara visa att jag skulle skriva så (A)

#7 - MATHILDA [foto, mode & vardag]

SVAR Tack ! :D

#8 - Carolina

zebratröjan finns kvar, maila mig ang. den! kram

#9 - Olivia

GUD VILKEEN FIIN BLOGG! :D <33

#10 - alexandra

#11 - alexandra

sv: jo, de är han ;) haha.

#12 - Lisette

Grattis Ella =) haha jag skulle vara glad om jag hade hälften fast iofs jag skriver inte så möe som du heller och har inget roligt att skriva om :P



Men du Mjukisar is the shit ! Tre dagar av 5 har jag mjukisar i skolan iaf haha. Det ska va gött att leva annars kan det kvitta =)